Més de 500 gimnastes participen al Festival d’Estiu del Club de Gimnàstica Rítmica i Estètica Sant Cugat
El Club Gimnàstica Rítmica i Estètica Sant Cugat ha tornat a viure una de les jornades més especials de la temporada amb la celebració del seu tradicional Festival d’Estiu. El Pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler s’ha omplert d’emoció, nervis, somriures i aplaudiments en un esdeveniment que ha reunit centenars de gimnastes i …










